Share/Bookmark

Pesta kucing

2 comments

ehem ehem. heee. finally i'm home afte few months. sangat excited oke. oke oke, kat sini bukan nak ckap pasal balik rumah TAPI nak ckap pasal pesta kucing kt taman ular batu pahat, perlis 24-25/12. ummi lah yang ajak, sbb ummi kan pencinta kucing. ummi promote jom pegi tengok so bole tgk kucing hidung penyet. ummi ckap mcm tu, bukan aku tau.bukan aku. hehe. oke lah, malas nak ckap pnjang. tgk lah gmba2 kat bawah ne.

welcome to pesta kucing tercomel :)




oke, ni laaa kucing hidung penyet. BUT cute! mcm garfield!




haaa, yang ni kucing paling lincah aku rasa dalam pameran kucing tu tadi. tengoklah, dia sangat menikus oke. kalau kucing2 lain aku rasa diorang ne dh mcm tak larat bergerak sbb lebih besar dari garfield. hehe. comel!



oke, sehari je lagi yang tinggal ne. so, anyone yg berdekatan dengan perlis, rebutlah peluang ne. dewasa rm4 dan kanak-kanak below 12 free. :)

p/s : gambar sedikit tak berkualiti sbb belum pro. maaf :)

2 comments

Anonymous : January 1, 2012 at 3:30 PM

cute seyhhh!!~

waniawin : January 1, 2012 at 4:31 PM

mcm kenal je sp yg komen ne. haha

Post a Comment

HOME | ABOUT

Copyright © 2011 ArtSheSaid | Customized by Blackrosehunter | Template by 54BLOGGER